lauantai 18. tammikuuta 2014

Moi kaikille :)!! Tänään aijon kirjoitella tänne mun kuulumisia,kuluvalta viikolta.Kaikki arkipäivät olen urheillut jotenkin ja se alkaa olemaan jo ihan mukavaa,kunhan vaihtelee ettei kyllästy jos tekee vaan jotain samaa liikuntamuotoa.

Muuten tämä viikko on mennyt aika normaalisti.
Ulkona on kylmä ja mun kotona kanssa.Torstaina päätin taas soittaa VVO:lle ja valittaa kun ikkunat vetää…tää on,joka talvinen perinne :D.Eilen sitten yks nainen tuli mittailemaan huoneen lämpötiloja ja katsoo niitä ikkunoita ja se sanoi,että joku tulee niitä tiivistelemään joku päivä.Sanoi jääkaapistakin,että eikö se voida jo vaihtaa,koska pakastelokero niin epäkäytännöllinen,niin vihdoin minä ja Enni saadaan uusi jääkaappi ja vielä kuulemma uusi uunikin…Kiitos VVO!!!
WeHeartIt
Ensi viikolla varmaan saan tietää pääsenkö yhteen koulutukseen Aikuisopistolle.Se olisi kahvilatyöntekijä koulutus,joten mulla olisi kokin ammatin lisäksi myös se ja ehkä olisi sen myötä helpompi päästä töihin kahvilaan :). Muutenkin tänään mun pitäisi tehdä Jyväskylän kahviloihin avoimia hakemuksia ja sitten viedä niitä joku päivä ihan paikan päälle.
Jyväskylässä on kuulemma todella huono työtilanne,joten katsotaan pääsisko töihin jonnekkin ennen kesää.

Torstaina meille oli Aries-Teatterin vuosikokous ja mä pääsin hallitukseen mukaan :). Meille on ehkä keväällä lastennäytelmä,mutta ensiksi pitäisi keksiä mikä se on,koska meille tuli hieman muutoksia tämän asian suhteen,mutta olisin kyllä itse mukana todella mielelläni.
WeHeartIt
Eilen tultiin Jonin kanssa Keltinmäkeen mun vanhempien luokse ja iskä teki meille tortilloja ja päästiin saunaakin.Katsottiin illalla,joku Norjalainen kauhuleffa,joka oli kyllä ihan paska :D

Tulevana maanantaina mulla on aika parturiin…vihdoin!! Ajattelin että haluaisin liukuvärjäyksen hiuksiin,joten varasin suosiolla ajan parturiin,että joku muu tekee sen kun,että alan sitä itse vääntää kotona.Menen Aki Korpiselle ja opiskelia tekee sen,joten hintaa leikkaukselle+värille+raidoille tulee 71€,mutta siellä saa istua sen yli neljä tuntia,mutta kyllä mulla on aikaa :D. Ajattelin että tyvi väri olisi tumman ruskea ja latvat olisivat joko kuparin tai vaalean väriset.Olen myös miettinyt että olisin halunnut oikein räikeät latvat esim. pinkit,mutta olen ymmärtänyt että latvoihin täytyy tehdä värinpoisto,jos on tummat hiukset.
Jotain tämän tapaista :)
Joten tämmöinen viikko mulla on ollut :).Toivottavasti teilläkin on ollut mukava viikko.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti