maanantai 2. joulukuuta 2013

Voi kamala sentään,kun en ole tänne taas pitkään aikaan kirjoittanut.No mutta mulle kuuluu hyvää,vaikka välillä on menny hieman huonomminkin.Juhlin viime viikonloppuna 23 vuotis syntymäpäiviä.Lauantaina juhlin niitä illalla vähän baarissa ja sunnuntaina täällä mun luona kävi ihmisiä kakulla ja sitten käytiin myös Kayan ja Jonin kanssa Classic American Dinnerissä syömässä ja Kaya tarjos mulle ruoan synttäreiden kunniaksi :).Sain aivan ihania lahjoja…kiitos siitä kaikille. <3

1.Ostin tommoisen ihanan sisustustarran keittiöön Ebaysta..alle 5€!! 2.Minä pienenä :3 3.Minä ja Joni <3 4.Laitoin vähän Joulua. 5.Punkkuglögiä L-Teorian loppumisen kunniaksi. 6.Lunta :))

Olen alkanut käymään taas kunnolla salilla ja muutenkin olen alkanut syömään terveellisemmin…mulla on vaan yksi herkkupäivä viikossa.Olen pitänyt jo 2 viikon ajan ruokapäiväkirjaa ja siitä on tullut jo rutiini minulle,että aina merkkaan ylös mitä olen syönyt :).

Ensi viikon maanantaina on sitten lähtö Norjaan viikoksi.Vähän kyllä jännittää,kun ensimmäistä kertaa lennän ihan yksin.Mutta uskon että tulee olemaan mukava viikko. :)

2 kommenttia:

  1. Mä lensin pari vuotta sitten ekan kerran yksin, ja panikoin kaikkia lähtöselvityksiä ja turvatarkastuksia etukäteen, mut sit vasta, ku laitoin koneessa vyön kiinni, tajusin, etten oo panikoinu lentämistä! :D Mutta mun tapauksessa ei tarvinnutkaan, lensin Helsingistä Ivaloon ja oli ihan mieletöntä =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi tolla lentokoneella on ennenkin lennetty,mutta onhan se yksin meneminen jännää,kun kukaan ei ole siinä mukana auttamassa,mutta enköhän mä selviä :D

      Poista