tiistai 10. joulukuuta 2013

Hihii Norjassa ollaan!! :)
Mulla lähti eilen lento klo.7.10,mutta onneksi mun pappa pääsi heittämään mut lentokentälle etten joutunut ottaa taksia kirkkonummelta :).Matka meni oikein hyvin,vaikka lentokoneessa korvat meni taas kerran lukkoon aika pahasti ja ne aukes vasta eilen illalla.
Ostin tämän ihanuuden eilen lentokentältä hintaan 50€!!Kayalle on tää sama ja ihastelin sitä silloin. :)
Oslon lentokentältä otin junan Askeriin ja matka maksoi 200 kruunua siis jotain 20€.Susanna oli mua vastassa Askerin juna-asemalla.Täällä tuli eilen koko päivä lunta ja muutenkin sitä oli ihan liikaa.Juotiin Susannan kanssa teetä ja syötiin joulutorttuja ja höpöteltiin varmaan melkein kaksi tuntia niitä näitä :).

Sigge tuli kotia joskus kolmen aikaa ja me onniteltiin sitä kovasti kun se oli päässyt semmoisen työkokeen läpi ja sai vielä töitä..Hyvä!! :)

Käytiin eilen jossain isossa ostoskeskuksessa,joka oli vähän matkaa Askerista ja se oli kyllä Suuri!!Siis siellä oli ihan hirveästi kauppoja.Mitä tulee Norjan kuulemma kalliisiin hintoihin,niin ei täällä nyt niin kallista ole.Ruoka on aika samoissa hinnoissa kun Suomessa ja vaatteet ovat hieman kalliimpia.

Tämä päivä ei sitten alkanutkaan niin hyvin.Olin nukkunut koko yön niin hyvin,mutta aamulla mun päätä särki ja sitten se oksennus rumba alkoi.Se jatkui iltapäivään asti.Loppu päivän olen ihan hissukseen ja parantelen itseäni,että jaksan loput päivät kierellä täällä.Todella kiva on tänne asti tulla oksentelemaan :( ja toivon ettei tää oo mitään,ettei muihin tartu tää.

Kuvia en ole vielä päässyt ottelemaan,kun täällä on niin sumuista.
Toivottavasti huomenna on parempi päivä…Jonia on vaan tosi ikävä :) <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti