sunnuntai 22. joulukuuta 2013

Joulu on taas...


Eli siis Joulu on taas.Toivottavasti ihmisillä on edes vahän jolufiilistä,vaikka ei tota lunta ole yhtään maassa,kun pohjoisessa.Musta joulu tarvii lumen ja sen takia mun joulufiilis ei ole ihan katossa :D
No eiköhän se tästä kun pääsen huomenna vanhempien luokse. :)
1.Helsinki-Vantaan lentokentällä odottelemassa bussia Jyväskylään..klo.n.02.00 2.Ostin tommoiset ihanat töppöset Cubukselta n.15€ 3.ÖÖÖÖÖ,tossa oli jotain kusetuksen makua :D 4.Heikinkadun lukaalin joulukuusi.
5.Mun uudella kämppiksellä oli ihana verho meidän keittiöön. 6.Maija muru haluaa lähteä maailmalle paketin muodossa :D 7.Pidettin mun ja Jonin oma joulu 8.Sain jo aivan ihania lahjoja,jotka jo avasin :DKiitos Joni, Jonin mummo ja Kaya <3.Toi ulkoinenkovalevy,jonka sain Jonilta oli kovasti toivottu,koska tää kone huomautti koko ajan siitä,että muisti on täynnä.
Mun lempi joululeffat :) Suosittelen.

2 kommenttia:

  1. Heikinkatu näyttää niin ihanalta, on ikävä sinne :--(( mun kämppä ei näytä tippaakaan jouluiselta, sniff.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin on ikävä sua tänne :) <3
      Polta kynttilöitä,niin ne antaa joulufiilistä kotia :)

      Poista