lauantai 19. tammikuuta 2013

Tänään oli ihana aamu.Joni tuli eilen illalla tänne mun luokse Lahdesta ja mä olin ostanut meille pizzat ja sipsiä.Loppuilta me oikeastaan möllötettiin ja katottiin tv:tä.Mä nukahdin taas vaihteeksi aika aikasin,koska jotenkin toi raskas harjoitteluviikko vetää aina kaikki voimat musta.Aamuksi mä olin varannut meille kananmunia,pekonia,sämpylät ja croisanttit,jotka sitten tarjosin Jonille vuoteeseen. :DOli herra kyllä tyytyväinen.Äsken se tosta lähti Laukaaseen ja mulle tuli kamala ikävä sitä,vaikka se tulee vielä huomenna mun luokse yöksi.
 Tänään pitäisi mennä juhlimaan Hannan 24-vuotis synttäreitä.Ensiksi pitäisi jaksaa nousta sängystä,laittaa tiskit ja laittaa itsensä nätiksi.



Kuvat:
Weheartit

2 kommenttia:

  1. Moikka!

    Löysin sun blogin just ja se vaikuttaa kivalta! Mitäs sanoisit jos ryhdyttäis toistemme lukijoiks? :)

    http://alessandracristinafusoni.blogspot.fi/

    VastaaPoista