keskiviikko 2. tammikuuta 2013

HAASTE

                             Säännöt:

-kerro 11 asiaa itsestäsi
-vastaa haastajan 11 kysymykseen
-keksi uudet 11 kysymystä
-haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
-kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät
HAASTEEN ANTOI VICTORIA

11 FACTS ABOUT ME
1.Olen ujo
2.Olen ollut sydänleikkauksessa
3.Seurustelen
4.Haluaisin lemmikin
5.Mulla on ollut hammasraudat
6.Olen herkkä
7.Minulla ei ole korvissa reikiä.
8.Tykkään kaikista vudenajoista
9.Minulla on pikkusisko ja pikkuveli
10.Minulla ei ole ajokorttia
11.Haluaisin asua Helsingissä

ANSWERS TO 11 QUESTIONS
1. kolme tärkeintä asiaa elämässäsi?
Perhe,terveys ja ystävät
2. maa, minne haluaisit muuttaa (Suomi ei valikoimassa)?
Lontoo
3. lempibändi?
Ei ole mitään erityistä
4. lumilauta vai temppusukset?
Ei kumpikaan
5. mistä pidät itsessäsi eniten?
Luova
6. tämän vuoden parhaat hetket?
Kun alettiin Jonin kanssa seurustelemaan
7. eniten kuuntelemasi biisi?
Joku Lana Del Rayn biisi
8. mitä sait joululahjaksi?
Rahaa,kameralaukun,leffalipun,villasukat,suklaata,muumimukin,sampoota,H&M lahjakortin.
9. mitä toivot ensi vuodelta?
Töitä
10. mitä ilman et voisi lähteä ulos?
Housuja :D
11. jos saisit pistää vain yhtä kauneustuotetta ulos lähtiessäsi, mikä se olisi?
Ripsiväri

11 QUESTIONS
1.Mikä on sinun lempivärisi?
2.Kissa vai koira?
3.Lempi TV-sarja?
4.Minkä kirjan olet lukenut viimeksi?
5.Lempi ruokasi?
6.Missä maassa haluaisit käydä?
7.Minkä merkkisen puhelimen omistat?
8.Mitä inhoat?
9.Mitä pelkäät?
10.Suklaa vai salmiakki?
11.Mitkä kolme asiaa ottaisit mukaan autiolle saarelle?

11 BLOGGERS I CHALLENGED



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti