sunnuntai 13. tammikuuta 2013

Oho en ole kirjoittanut yli viikkoon mitään tänne,mutta eipä mulle ole oikein tapahtunut mitään tällä viikolla.Tämän viikon oon ollut harjoittelussa 8.30-15.45 poikkeuksena perjantai jolloin pääsin jo 12...onneksi.Melkein kaikki lapset oli tällä viikolla meidän ryhmässä paikalla,joten harjoittelun jälkeen ei oikein jaksanut tehdä mitään paitsi tiistaina kävin Sannan luona kahvilla,keskiviikkona kävin katsomassa Jonin,Erjan ja Antin kanssa JKL:llän Pojat asialla näytelmän joka oli ihan paska ja torstaina näin Hannaa ja Annizaa kahvittelun merkeissä ja lopuksi vielä käytiin Jonin kanssa katsomassa Juoppohullun päiväkirja.Eli nyt kun tarkemmin miettii niin,teinhän mä vaikka mitä tällä viikolla. :D
Haluasin vielä kerran mainita tässä tekstissä tuon Antti Latun ohjaaman näytelmän Pojat asialla,joka on siis Jyväskylän Kristillisen opiston Teatterilinjan käsialaa.(Minä opiskelinin tuolla siis syksy2011-kevät2012)En tiedä oliko esityksen veto niin löysä,koska se oli ensimmäinen loman jälkeen vai se ettei Antti ollut paikalla.Sitten minua mietitytti kovasti eräs tyttö joka esitti miestä tässä esityksessä,piti pitkiä vaaleita hiuksia ainoastaan ponihännällä eikä esim.laittanut niitä hatun alle piiloon?Muutenkin hänellä oli kaikki meikit ja korut naamassa. :DEsityksessä oli ainoastaan yksi hyvä juttu ja ne olivat esityksen alussa olevat kaksi pikkupoikaa,jotka olivat kuin pikkupoikia,koon,näkönsä ja eleidensä takia.Muuten esitys oli tylsä ja huono. KIITOS.
Juoppohullun menimme katsomaan,vaikka moni oli sitä haukkunutkin huonoksi.Kirjoja en ole lukenut paitsi ensimmäistä vähäsen.No elokuva oli ihan hauska tai no millainen huumorintaju sitten katsojalla on,koska toi ei varmaan uppoa ihan kaikille.Elokuva oli myös aika roisi,monellakin tapaa.Itselleni nousi puna poskille parissa kohtauksessa.Elokuva ei kuulemma mene kirjan mukaan.

Tälläinen vikko oli mulla.Millainen oli teidän viikko? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti