sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Mulla on tällä hetkellä todella paha mieli.Sain viikonloppuna tietää,että mun hyvät ystävät ovat valehdelleet mulle.Laitoin tälle toiselle sitten eilen viestiä,että olen saanut tietää tästä niin tämä toivottaa mulle hyvät loppuelämät ja tänään aamulla nämä kaksi oli sitten poistanut mut Facebookista.Mä en oikeasti ymmärrä näitä ihmisiä.Mitä pahaa minä olen tehnyt?Eivät edes voineet pyytää minulta anteeksi.Nämä ihmiset voisivat itse katsoa peiliin välillä.En ole itsekkään mikään maailman ihanin ihminen,mutta minä ainakin yritän pyytää anteeksi...AINA.No siis jos he haluavat olla noin lapsellisia niin antaa olla,mä en oikeasti jaksa tämmöistä draamaa koko ajan.Onhan se harmillista,koska olen kumminkin tuntenut nämä tytöt yli neljä vuotta ja näin helppoa se on näköjään rikkoa välit,jollain pikkuasialla.Halusin kirjoittaa tämän tänne,koska jos nämä tytöt huomaavat tämän kirjoituksen niin saisivat vähän ajateltavaa,en sen takia että kostaisin heille millään tavalla.
Aikuiset naiset puhuvat paskaa toisistaan selän takana...MITÄ VITTUA!!Me ei olla enään ylä-asteella, vaan meidän pitäisi olla aikuisia.Itselle tulee vaan pahamieli siitä,koska pitää itseä pahana ihmisenä,vaikkei ollekkaan tehnyt omasta mielestä mitään pahaa.
Ihana olo tuli,kun sain purkaa tämän asian.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti