sunnuntai 20. huhtikuuta 2014

Kuulumisia! :)

Moi kaikille pitkästä aikaa!! :) En ole tätä blogia yli kahteen kuukauteen päivittänyt,mutta tänään päätin ottaa itseäni niskasta kiinni ja kirjoittaa.

Vuoden alussa toivoin,että tästä vuodesta tulisi edes hieman parempi kuin viime vuodesta,mutta tähän menessä on kyllä käynyt ihan toisin.
Mun pappa kuoli helmikuussa yllättäen 69 vuotiaana ja se oli aika kova paikka mulle ja koko perheelle.Tänään on tullut 2 kuukautta siitä kun pappa nukkui pois ja tulin Pääsiäiseksi tänne Kirkkonummelle mummon seuraksi.Olen käynyt täällä todella paljon pienestä asti ja nyt on sitten hieman outoa olla täällä,kun pappaa ei enään ole,mutta eiköhän kaikkeen totu kun aikaa kuluu. :)
Toinen asia joka on aiheuttanut itkua ja kaikkea muuta on mun ja Jonin suhde,mutta nyt meillä on kaikki hyvin.Ollaan mekin yhdenlainen pariskunta. :D
©Minä
Kyllä niitä hyviäkin asioita on mulle tapahtunut,mutta olen iloinnut niistä ihan eri tavalla kaiken ikävän jälkeen.Pääsin tässä kuussa Burger King:iin haastatteluun,kun se avataan Jyväskylässä.Sinne haki yli 300 ihmistä ja 140 ihmistä pääsi haastatteluun ja yksi niistä olin minä.50 tyyppiä otetaan töihin eli mulla on noin 40% mahdollisuus,että saan töitä.Ne ilmoittelee tämän kuun lopussa miten kävi ja mä niin toivon,että saisin töitä. :)
Olen käynnyt aika paljon salilla ja toi painokin on tippunut ihan mukavasti.Jos sitä kesäksi pääsisi 70kg.
Olen muuten mukana Aries-Teatterin kevään näytelmässä.Me tehdään se ihan tyttöporukalla ja se kertoo yksinäisyydestä.On kyllä todella mukavaa olla tossa mukana. :)
Minun tekemä juliste :)
 Yritän taas alkaa kirjoittelemaan tänne säännöllisesti…minä lupaan!! :D
Toivottavasti kaikilla on ollut mukava Pääsiäinen.Mulla on ainakin ollut mummon kanssa.
WeHeartIt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti