tiistai 22. huhtikuuta 2014

Kevät!!

Moi kaikille! Tänään on ollut ihanan aurinkoinen ja lämmin päivä Jyväskylässä.Heräsin yhdeksältä ja yhdeltätoista lähdin salille "nostaa rautaa".Salilla olin tunnin jonka jälkeen menin moikkaamaan äitiäni sen työpaikalle.Sieltä lähdin kiertelemään kauppoja ja tarkoitukseni oli ostaa uudet aurinkolasit,mutta mitään kivoja ei löytynyt tällä kertaa.Löysin kyllä kaikkea muuta kivaa: 
Uudet ihanan keväiset lakanat!! Piristi mun huonetta kummasti <3
Aluslakana Sokos n.10€
Pussilakana plus tyynyliina(Anttila/Vallila) n.34€
Olen alkanut juomaan teetä aina silloin tällöin iltaisin, ja olen niin tykästynyt noihin Clippers teihin(Luomu).Tänään tuli vastaan Sokoksella uusi tuttavuus... mansikan ja raparperin makuinen tee.Tossa on kymmenen pussia ja ton paketin hinta on n.4€, eli aika paljon kalliimpi kuin normaali 20 pussin paketti,mutta päätin ostaa ja kokeilla.Noissa Clippers teissä on vaan niin paljon enemmän makua,kuin normaaleissa pussiteissä.

Ostin tänään pitkästä aikaa meikkivoiteen,koska mun iho on ollut niin paljon paremassa kunnossa.Tällä kertaan päädyin Maybellinen SuperStay Better Skin meikkivoiteeseen.
"Pitkäkestoinen meikkivoide,jolla saat virheettömän ihon nyt ja paremman näköisen ihon kolmessa viikossa"(Maybelline.fi)
Kokeilin tätä jo tänään ja olin tyytyväinen.Peittävyys oli hyvä ja muutenkin tämä tuntui kevyeltä kasvoilla.Suosittelen!

2 kommenttia:

  1. Clippersiä saa isommissa paketeissa Punnitse ja Säästä -kaupoista, ja semmonen iso paketti taitaa olla 5-6e :) Mulla oli sitä Rooibosta kerran ja se oli ihanaa!<3 Ja oih, kelpais mullekin uudet keväiset lakanat. Ehkä laitan vaan mun ikuisuuslempparipinkit piristämään hih. Jotenkin tuli kamala ikävä ku oot taas päivitellyt, milloin oot tulossa Helsinkiin???<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljon Katri siinä isossa paketissa on pusseja?Mulla oli viimeksi jotain marjateetä ja siinä oli 20 pussia ja sen ostin just Punnitse ja Säästä-kaupasta :). Oon tulossa sinnepäin tähän tietoon äitienpäivänä,mutta en ole vielä varma oonko tulossa vielä Helsinkiin asti,mutta ilmoittelen sulle heti jos olen tulossa niin nähdään. :)

      Poista