tiistai 18. kesäkuuta 2013

Voi eiii en ole tänne taas yli viikkoon kirjoitellut. :/ No korjaan tämän laittamalla kuvia viime viikosta,joka oli ihan hyvä. :D

Minun tekemä juliste näytelmään "Kunpa minä olisin sinä".Kayan ohjaus ja käsikirjoitus. :)
Otin pojista kuvia käsiohjelmaan varten.
Kakkasin kivasti kynnet Livboksista saadulla kysilakalla.
Olin Emman ja Matin luona yökylässä keskiviikkona.Tekivät mulle aivan ihanan salaatin ja drinkkejä. :)
Rontti
Pidettiin Katrin kanssa Sinkkuelämää maratoni perjantaina. 
Hymyilevä minä lauantaina.
Ruman halvat juomat lauantaina!!!
Minä ja Sini.
Kuva:Kayalta
Kaya ja minä.
Kiitoksia tytöille mukavasta illasta! :)))  <3



P.S Varasin tänään lennot Norjaan!! Lähden moikkaa Suttu,Siggea ja Allia. Joulukuuta odotellessa. :)
Toivottavasti se maa ei vie mun kaikkia rahoja. :/ :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti