sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

Todella outo viikko mulla. Tunteet ovat menneet ylä- ja alamäkeä melkein koko ajan. Maanantaina oli jo hieman parempi päivä...kävin jopa kävelemässä ympäri Keltinmäkeä hirveässä helteessä,mutta illalla sain kamalan itkukohtauksen, mutta onneksi äiti sain minun oloni paremmaksi.Sanoin äidilleni, että ei minulla ole niin Jonia poikaystävänä ikävä vaan myös hyvänä ystävänä.

Tiistaina lähdin jo ajoissa kotia hoitamaan asioita.Lähdin viemään hakemusta yhteen kahvilaan,joka häki työntekijöitä. Innostuin tästäkin asiasta niin paljon,vaikka pessimistisesti tottakai ajattelen ettei sieltä kuullu mitään,koska tämmöisiin paikkoihin täällä Jyväskylässä hakee 200 muutakin tyyppiä.Samalla reissulla tuli sitten hankittua toi iPhone 5.Vanha HTC:ni oli ollut mulla jo yli kaksi vuotta niin olin miettinyt tota iPhonea jo aika pitkään,mutta en ollut raaskinut hankkia sitä,mutta tiistaina ajattelin että nyt mulla on hyvä syy hankkia se.Kolme vuotta mä tota maksan...katotaan kestääkö toi niin kauan. :D
Näin mä Joninkin tiistaina, kun se tuli hakemaan mun luota tavaroita mitä se oli jättänyt lauantaina tänne. Ihan hyvin se meni vaikka tuntuikin koko ajan että itku tulee. Halattiin ja se tuntui hyvältä.Puol neljä mulla oli se psykologi ja se meni ihan hyvin.Puhun tunnin ajan näistä asioista mitä mulle on tapahtunut puolen vuoden aikana.Oloni helpottui tämän myötä hieman enemmän. :)
Keskiviikkona kävin salilla ja näin Suvia.Päivitinkin jo keskiviikkona tosta päivästä hiemasen tänne.Oli todella mukava päivä. :) Kiitos suville. <3

Tostaina oli taas sitten semmoinen päivä,että tuli myös itkettyä. Nukuin pitkään ja iltapäivällä tuli siivottua tää huone taas vaihteeksi :D. Iltapäivällä lähettiin kämppiksen Katrin kanssa käymään kaupassa,kun ajattelin että tulisi halvemmaksi ostaa parin päivän ruoat yhdessä. Ostettiin kaikkea aika "epäterveellistä" ruokaa. Kun oltiin jossain vaiheessa syöty niin katsottiin monta jaksoa Housea ja syötiin purkista Ben&Jerrys's jätskiä.Jossain vaiheessa lähettiin vielä käymään Passionissa ja Rumassa yksillä. Kun päästiin sinne Rumaan niin istuttiin siellä saunassa niin mulle tuli ihan hirveän paha mieli,kun näin siinä seinässä Emmi <3 Joni kirjoituksen. Yritin olla siinä normaallisti,mutta oikeasti se harmitti todella paljon,mutta en sanonut sitä muille.Lähdin kotia aikasemmin ja soitin Jonille itkuisen ota mut takaisin puhelun...ei onnistunut.Jossain vaiheessa oloni kumminkin helpottui ja sain onneksi myös unta.
Perjantai aamuna käytiin Miian kanssa salilla ja se teki todella hyväää...käytiin myös saunassa.Miia sanoi,että se on menossa illalla johonkin Miran kanssa ja kysyin voinko tulla mukaan ja tottakai sain lähteä.Torstaina puhuttiin Katrin kanssa että oltaisiinko menty baariin lauantaina,mutta suurin syy oli vaan se että Joni oli menossa silloin baariin,mutta sanoi siitä sille.
Emma soitteli iltapäivällä siitä,kun olen menossa keskiviikkona yökylään niille ja siitä,että kävisinkö sunnuntaina vähän pitämässä seuraa Rontille,kun ne on lähössä laivalle.Emma toi mulle avaimen Matin kanssa joskus ennen seiskaa ja lähdin siitä sitten Miialle.Oltiin ekaksi aika pitkään siinä ja siitä sitten mentiin keskustaan.Mulla oli todella mukava ilta.En ajatellut Jonia melkein yhtään eikä sekään pilannut mun iltaa,vaikka näin tän yhden mun ex-paskapää kaverin.Kotona olin joskus kolmen aikaan seuranani pizza :D.
Lauantai aamulla ei ollut krapulaa. Otin koko päivän aika rennosti katsomalla Katrin kanssa taas Housea.Iltapäivällä käytiin AliBabassa rullakebabilla,joka oli todella hyvää.
Illalla laitoin tyhmiä viestejä Jonille ja kadun niitä aika paljon...pyysin anteeksi ja toivottavasti saisin myös takasin.

Tässä nyt sitten kirjoittelen tätä ja jossain vaiheessa Sanna tulee hakee mua ja me mennään ekaksi rapsuttamaan Ronttia ja sen jälkeen mennään Keltinmäkeen syömään.
Joni asia alkaa pikkuhiljaa helpottaa,mutta ei vielä kokonaan. Kiitos kaikille niille ihanille ihmisille,jotka on ollut mun tukena tällä viikolla. <3
Helpottaa,kun saa kirjoittaa tänne. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti