torstai 2. toukokuuta 2013


Tiistai
Nämä olivat ainoat kuvat Vapulta.Ei tullu kauheasti kuvattua,kun oli kaikkea eikä sitä sitten enään muistanu pienessä humalassa. :DVappu meni todella mukavasti.Tiistaina kävin Aki Korpisen parturikoulussa leikkaamassa huonot latvat pois,niin lopussa vielä kysyttiin että jos mulla ei ole kiire mihinkään niin ne voi tehdä minulle kampauksen Vappua varten...Suostuin. :D
Kello viiden aikaa tulivat Matti,Emma ja Kaya tänne mun luokse ja olin laittanut meille kaikkea hyvää syötävää.Klo.20 tulivat sitten Joni ja Kayan poikaystävä Juha.Lähettiin meiltä vasta joskus 12 jälkeen ja kaikkiin baareihin oli kamalat jonot,joten mentiin Vankkuriin joka on pienimuotoinen räkälä,mutta ihan kiva paikka.Siellä tuli pilkku kahden aikoihin niin mentiin vielä viereiseen Mustaan kynnykseen juomaan yhdet,jonka jälkeen mentiin Jonin kanssa meille.

Keskiviikko
Keskiviikkona nukuttiin pitkään,jonka jälkeen aloin hinnoittelemaan kirppari vaatteita,joita oli ihan hirveästi.Jonin mummo tuli hakemaan meidät joskus kolmen aikaa ja lähdettiin Hirvaskankaan ABC:lle syömään.Sieltä mentiin käymään Laukaassa ja käytiin saunassa ja tultiin takas Jyväskylään.

Torstai
Tänään kävin aamulla salilla,jonka jälkeen mun uusi kämppis tuli hakemaan avaimet tänne.Iltapäivällä vietiin Sannan autolla kirppistavarat kirpparille.Kiitos paljon Sannalle. :)
Kirppis pöytäni on 63 Kirpparilla.fi kirpputorilla. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti