maanantai 6. toukokuuta 2013

Jee tänään tuli taas LivBox.

Tämä oli hyvä ripsari.Ripset olivat erillään ja eikä tullut paakkuja...eli sellainen,kun ripsivärin pitää olla. :)
(Ovh 34,30/8ml) Näytekoossa oli 2,8ml.
Näitä Lashcardeja mä olen jo nähnyt pitkään erillaisissa meikkivideoissa,mitä olen katsonut YouTubesta.Paketissa tuli kaksi korttia.Tämä kuva kertoo kaiken kuinka noi toimii.
(Ovh n.5.90€)
Paperipuuteria mulla ei ole koskaan ollut,mutta kerta se on ensimmäinenkin.Tämä poistaa kasvoilta ylimääräistä kiiltoa ja kiinnittää meikin.
(Ovh 3,20€)
Näitä mä itseasiassa katsoin Sokkarilta ennen Vappua,mutta en sitten ostanutkaan näitä....Nyt mä pääsen joku päivä kokeilemaan.Liima oli mukana.
(Ovh 8,95€)


Tämä vasemman puoleinen kosteutusvoide ei ollut mikään mun lemppari.Kokeillin tätä kasvoille niin tämä ei oikein levittynyt kunnolla ja oli vähän tönkköä.
Oikean puoleinen kasirasva oli ihan jees,vaikka olikin aika voimakkaan tuoksuinen.
Kosteusvoide (Ovh 72€/50ml)purkissa oli 15ml.Käsivoide (Ovh 3,60€/20ml)

 Boksin hinnaksi tuli 38,70€,jos oikein laskin. :D Olin kyllä tosi tyytyväinen tämän kuun boksiin.


 Maalasin eilen taulun.Tosta naisesta piti tulla Marilyn Monroe,mutta siitä tulikin vaan joku random isotissinen muija. :D

2 kommenttia:

  1. Munkin pitäs kyllä tilata toi livbox kun sieltä näyttää aina tulevan kaikkea kivaa :) Oot muuten tosi hyvä maalaamaan!

    http://the-nomi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen kyllä tilamaan ton Livboxin. :) Sisältö on aina kiva yllätys.

      Oi kiitos :)Tota tulee aina välillä harrastettua.

      Poista