tiistai 19. maaliskuuta 2013

VAROITUS!! Rakkauden täyteinen ällö päivitys

Eilen vietettiin Jonin kanssa vuosipäivää.Oikeasti se on vasta huomenna eli 20 päivä,mutta Jonilla on huomen illalla esitys niin juhlittiin sitä jo eilen. :)Voin sanoa että vuosi Jonin kanssa on ollut kaikkea näitä:ihana,rakastava,aivoja raastava,itkuinen,lämpöä täynnä,kaipuuta ja vihaa.En ole helppoa poikaystävää valinnut,joka haluaa näyttelijäksi...se voi olla oikeasti aika rankkaakin välillä,mutta tässä sitä vielä ollaan vuoden päästä.Joni,en halua vaihtaa sua kenenkään muuhun...Rakastan sua. <3 :)
Kiitos myös siitä,että olet jaksanut mua,kun minä olen hankala tai mulla on ollu hankalaa. :)
Käytiin eilen Amarillossa syömässä.Söin tommoisen ison jutun,jossa oli vähän kaikenlaista.Jaksoin syödä ton ihan yksin. :D
Joni söi tommoisen XXXL Burgerin.Kuulemma ensimmäinen kunnon hampurilainen,josta lähti oikeasti nälkä.
<3
Jälkkäriksi syötiin yhdessä tommoinen. :P nomnom

Sain Jonilta Varasto elokuvan.
Käytiin katsomassa 21 tapaa pilata avioliitto. :DTykkäsin todella paljon.

Huomenna tätä sitten Lahteen eli Anton Tsehovin Kirsikkapuistoa.
Kuva:Ilmo Yläoutinen

1 kommentti:

  1. En oo,mutta katson sen varmaan tällä viikolla. :)Olen kuulut että se on hauska.

    Kävin katsomassa sun blogin. :)

    VastaaPoista