torstai 7. maaliskuuta 2013

Tässä työttömän elämää elelen.Tää on aika mukavaa jonkun aikaa,mutta sitten mulla tulee semmoinen olo,että haluan töihin ja tehdä jotain todella hyödyllistä.No nyt kun ei ole töitä,puolet kavereistani on "hylännyt" minut(tai jotain) ja Joni on arkisin Lahdessa,niin päätin että alan käymään salilla.Kävin vertailemassa netissä Jyväskylän eri kuntosalien hintoja ja SATS:in kuntosali kuulosti parhaimmalta,minun kukkarolleni.Valitsin SATS Limited jäsenyyden,jonka hinnat alkaa 31€/kuukaudessa.Mulla kuukausi hinta on 34€/kuukaudessa ja saan käydä arkisin ennen klo.16 salilla ja ryhmätunneilla.Jos haluaisin viikonloput siihen kanssa niin se olisi 44€/kuukaudessa.Tämä jäsenyys on minulle niin passeli,koska päivisin minulla ei ole oikein muutakaan,niin ainakin voin käydä salilla. :DSiitä tulee hyvä olo.
SATS You

2 kommenttia:

  1. kiva banneri!

    käythän kurkkaamassa www.thisiswhoiamnow-miisa.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Kiitti. :)
    Kävin katsomassa sun.

    VastaaPoista