maanantai 10. syyskuuta 2012

Viikko alkoi mulla niinkin hyvin että jouduin lähtemään paria tuntia aikasemmin harjottelusta,koska tuli huono olo ja päätä särki.Kotona nukuin pari tuntia ja onneksi oloni parani ja ehkä huomenna voin mennä harjoitteluun.Mulla on ollut 2 viikkoa flunssan oireita eikä ihme,kun on päiväkodissa harjottelussa ja ne lapset pärskii päälle ja kaikkea. :D

Viikonloppu oli mukava.Oltiin Jonin kanssa Laukaassa,mutta tänään se lähti takaisin Lahteen ja mulla on jo sitä kamala ikävä.Käytiin saunassa perjantaina,tehtiin pizzaa,käytiin salilla ja katottiin leffoja...ihana rauhallinen viikonloppu.Huomasin ettei voida olla Jonin kanssa samaan aikaa keittiössä tekemässä ruokaa,koska siitä tulee riitä. :DKokki kun olen(ja jääräpää),niin olen sellainen että haluan tehdä kaikki ruokajutut omalla tavalla...niin myös Jonikin haluaa.


Eipä mulla ole oikein muuta,mutta kaikille hyvää viikon alkua. :)

On ollut aikaa pirtää kaikenlaista päiväkodissa,kun lapset nukkuvat. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti