keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Eilen tuli käytyä Nikonin ilmaisella kuvauskurssilla,jossa onneksi tuli paljon uutta asiaa ton kameran käytöstä.En ole kauheasti kerennyt ottamaan kuvia,mutta tämä onneksi korjataan viikonloppuna,kun pääsen vaihtamaan maisemaan hetkeksi Lahteen...Lahti tuo Suomen entinen Chicago.Vihdoin pääsen näkemään millaisessa paikassa Joni opiskelee ja millaista porukkaa siellä on. :)

Olen ollut nyt sunnuntaista lähtien mun vanhempieni luona,koska iskäni lähti espanjaan kymmeneksi päiväksi,niin olen ollut kokkina ja seurana pikkuveljelleni ja äidilleni. :DMulla on myös tosi lyhyt työmatka täältä,niin ei tarvi heratä niin aikasin.
Päiväkodissa on mennyt hyvin,vaikka tämä yskä ja nuha ei ole vieläkään lähtenyt.

P.S 40 min päästä, minä ja Joni ollaan oltu puoli vuotta yhdessa. :) <3 Minulle se on jo aika paljon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti