sunnuntai 5. elokuuta 2012

Alan pitämään tätä mun blogia myös laihdutus blogina.Yritin pitää tossa jokunen aika sitten ruokapäiväkirjaa,mutta jotenkin se jäi joten nyt kokeilen,että onnistuisiko se täällä.Aloituspaino mulla   on 80.7kg ja lääkärin mukaan mun unelma paino olisi 68kg,joten yritän sitä tavoitella. :)Olen aika huono liikkumaan,mutta arki liikuntaa tulee harrastettua joten yritän panostaa terveelliseen ruokavalioon enemmän,mutta kyllä mä yritän liikkuakkin. :D

5.8.2012

AAMU
klo.10.00
Kolme vaaleata paahtoleipää floralla,juustolla,lauantaimakkaralla,tomaatilla ja kurkulla,kaksi lasia rasvatonta maitoa,pieni kahvi kevyt maidolla ja lasillinen kolmen hedelmän mehua.

ILTAPÄIVÄ
klo. n.15.00
Iso suklaajäätelö pallo kupissa.
klo. n.17.00
Lihakastiketta(aika kermasta)uutta perunaa kaksi kappaletta,kaksi lasia rasvatonta maitoa ja tomaattia.

ILTA
klo.18.30
Kahvi rasvattomalla maidolla
klo.21.30
Pieni pala vadelma hyydykekakkua ja tiikerikakkua.Pieni kahvi kevyt maidolla.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti