maanantai 9. tammikuuta 2012

Koulu alkoi tänään,mutta onneksi vasta puoli 12.Mä sain tänään palautetta opelta ja muilta,että minkälainen olen näyttelijänä ja ihmisenä(muut oli saanut ennen joulua). Onneksi palaute oli aika positiivista ja opettaja sanoi että olen kehittynyt syksystä...onneksi.:D Sen jälkeen katsoimme Riemuloma Rivieralla leffan. Koulun jälkeen mentiin parin luokkalaisen kanssa kirjastoon lainaamaan yhden kirjan koulutehtävää varten,mutta koulukaveri joutui lainaamaan sen mun puolesta,kun mun kirjastokortti jäi kotia. :D

Nämä lainasin:

Anna Liisan koulutehtävää varten,
Saiturin muuten vaan ja
Lokin Teakin pääsykokeita varten. :)


Kirjaston jälkeen näin Miiaa ja sen jälkeen menin Emman ja Jussin kanssa kahville. Nyt pitäisi alkaa lukemaan tota Anna Liisaa,kun kohta tulee vähän kiire. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti