tiistai 20. tammikuuta 2015


Zalando

 Nämä aivan ihanat Niken kengät tulivat jo pari viikkoa sitten postissa,mutta ajattelin kirjoittaa niistä tänne vasta nyt,kun ovat olleet jo hieman käytössäkin :)

Nämä kengät ovat todella mukavat jalassa ja ovat kevyet.Minulla oli ennen Anttilasta ostetut n.40€ urheilukengät,jotka tuntuivat ihan kamalilta näihin verrattuna ja olen todella iloinen että satsasin näihin, vaikka aluksi se hieman kirpaisi.
Olen käyttänyt näitä lenkillä ja ihan muutenkin jos olen käynyt kaupungissa...sopii mun mielestä urheiluun ja vapaa-aikaan.
Olen alkanut satsaamaan kenkiin.Viime syksyllä ostin Palladium merkkiset talvikengät jotka ovat ihan sikahyvät.Kengät ovat nahkaa ja sisällä on villavuori,joten välttämättä kylmillä keleillä ei tarvii villasukkaa. Kävin viime viikolla Jyväskylän Kookengässä mistä ostin noi Palladiun kengät ja mainitsin sitten myyjälle,että olen tykännyt näistä ihan hirveästä.Tuli hyvä mieli,kun myyjä sanoi että olen pitänyt todella hyvää huolta noista ja hoitanut niitä hyvin :D Puhdisti vielä noi kenkien kärjät,kun niissä oli jotain likaa...siis aivan ihanaa palvelua!! <3
Kesällä ajattelin hankkia Vans tennarit,joista olen haaveillut pitkää.Tulispa kesä jo!

Tämmöistä tällä kertaa ja ensi kerralla jotain muuta.Oikein mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! :) <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti