perjantai 7. joulukuuta 2012

Ihanaa pääsin harjoittelusta jo puol 1,koska lapsia oli vain kolme ja hoitajia 2 plus me harjoittelijat :D.Tänään olen vielä yötä Keltinmäessä vanhempieni luona,mutta joudun huomenna lähtemään täältä aika aikasin,koska Kaya tulee hakemaan mua ja me lähdetään kohti Laukaata Jonin ja kumppaneiden ensi-iltaa varten.Olen lupautunut olemaan lipunmyynissä.
Mua harmittaa että en näe Jonia kauheasti tällä viikonloppuna,paitsi vähän huomenna ja sunnuntaina.Tuo sen koulu rajoittaa tätä meidän näkemistä arkisin vielä n.6 kuukauden ajan,mutta eiköhän me kestetä vaikka on tullukkin sanomista mun puolelta aina välillä.En halua kumminkaan estää sen tekemisiä,kun toinen on niin innoissaan.<3 Joni jos luet tätä,niin tykkään susta.
Huomenna Kayan kanssa vähän häppänää. :D

Mun pikkuveli löysi mun mummon ja papan vintiltä mun iskän vanhoja vinyylilevyjä. Seksi on myynyt jo 70-luvulla :DSe sai myös vinyylisoittimen,joka näyttää ihan uudelta.Oon hieman kade.


Tämäkin löytyi. :D

2 kommenttia:

  1. Grease on yks parhaista leffoisa ikinä! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on ja olin ihan innoissani kun meiltä löytyi toi elokuva soundtrack kotoo ja vielä vinyylilevynä. :)

      Poista