lauantai 21. heinäkuuta 2012

Mun uudet suojakuoret tuli eilen. :)Ne on kyllä kätevät.

 Lähettiin Miian kanssa tänään kävelylle Lutakkoon ja satamaan.Otettiin vähän matkalla kuvia. :DHaluaisin niin kovasti muuttaa noihin Lutakon kerrostaloihin.Käytiin satamassa jätskillä ja sain jätskin ilmaiseksi,kun kortinlukija ei toiminut.
 
Sain tänään tämmöisen. :D Kun Miia lähti satamasta ja jäin ottamaan Sannaa,kun se tuli hakemaan mua vanhempieni luo niin mun luokse tuli kaksi mummoa Irlannista,jotka kysyi multa että uskonko Jumalaan?No mä siihen sitten englanniksi että en oikeastaan.No sitten ne alkoi selittämään kuinka Jumala tulee luokseni,kun vaan pyydän.
En ole todellakaan mitään uskovaista sorttia ja monta kertaa olen miettinyt eroavani kirkosta,mutta mua ärsyttää se että uskoa tullaan tuputtamaan. :/Minä kun luulin että pääsisin käyttämään englantia turistijen kanssa,mutta noi tuli vaan puhumaan Jumalasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti