sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

Viikonloppu alkoi mulla niinkin mukavissa merkeissä,että huomasin että mun uusi pyörä oli varastettu pihalta. :( Tulin Jonin luota perjantaina 12 aikaa ja kävin kotona maksamassa laskuja ja sitten kun olin lähdössä kaupunkiin niin huomasin että se oli varastettu.No minäpä lähdin tekemään Poliisille rikosilmoitusta,mutta Poliisi sanoi että voi olla ettei sitä löydy. Onneksi mulla on kotivakuutus ja mun vakuutusyhtiö korvaa osan siitä pyörästä. :)Harmittaa kyllä,koska se oli tosi kiva pyörä. :(

Kävin eilen vähän ostoksilla,kun tuli rahaa. Toi H&M ostettu tuoksu (4,95) oli tosi ihanan tuoksunen ja kesäinen.
Tein eilen pizzaa. Toi Pizza Kitin valmis pizzapohja on kyllä tosi kätevä...siinä tulee mukana toi tomaattikastike.
Kävin eilen Jyväskylässä avatussa uudessa yökerhossa nimeltä Club Escape. Sain kolme drikkilippua ja kuohuvaa,mutta juomaa sai odottaa puoli tuntia,kun siellä oli niin paljon ihmistä. Paikka oli ihan erillainen kuin Kharman ja Senssin ajoilta ja kuulemma remontointiin oli käytetty monta miljoonaa.

Tänä aamuna jouduin herämään jo seitsemältä,kun menin auttamaan äidin työkaveria sen tyttären ylppäri juhlissa. Keittelin kahvia ja laitoin tiskiä aika rentoa meininkiä.Jouduin iltapäivällä aikamoiseen kielikylpyyn,kun melkein kaikki perheen sukulaiset tulivat Pietarsaaresta niin sai kuulla ruotsia ja suomea sekasin. :D Äiti tuli itse sinne joskus neljän aikaa ja tulin sitten tänne niiden luokse pariksi yöksi. Kun pääsin tänne joskus 7 aikoihin niin nukahdin pariksi tunnuksi,kun olin niin väsynyt. :D
Kuvan leivokset olivat tosi hyviä. :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti