keskiviikko 22. helmikuuta 2012

 Ollaan meidän luokan kanssa Haaparannassa jo toista päivää. Tultiin sunnuntaina ja perjantaina pitäisi taas lähteä Jyväskylän suuntaan. Puolella meidän luokasta on ääni- ja valosuunnittelua (minä olen siellä) ja puolet luokasta tekee jonkun esityksen.

Eero Aarnion "Tuplakupla".
Koulun piha missä me ollaan.
Minä :D

Joni.


Suunnittelua valojen kanssa.

Taustalla meidän valosuunnittelu opettaja Anna. Opetus on eglanniksi, joten se tuo vähän haastetta opiskeluun. :D
Äänisuunittelu opettajamme Rikhard. Opetus oli myös tässäkin englanniksi.





Tornion kirjastossa, jossa oli myös näyttely. Nämä oli näyttelyn hienoimmat maalaukset mun mielestä, joten niistä piti ottaa kuvat vaikkei olisi saanut.
Tornion ja Haaparannan välissä. IKEA!!

Hyvää purkkaa. :D
Ruotsin puolella alkoholi on halvempaa kuin suomessa. Nämä 50 cl pullot maksoivat kummatkin alle 20 kruunua eli n.2€. Mä todellakin ostan näitä kotia.

 Haaparanta  Svefi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti